luni, 7 decembrie 2009

Optimsta...

Cu totii trecem prin momente mai dificile.
Dar soarele rasare dupa furtuna.
Probabil ca in momentele acelea in care ne e greu, in care nu vrem sa vorbim cu nimeni, dar daca restul nu ne baga in seama ne simtim ignorati, momentele in care nu stim ce vrem, nu vom putea intelege ce va urma, vom spune ca nu e asa. Poate ca gresesc, poate ca nu.

Oricat de greu ne este vom trece peste.
Oricat de singuri ne-am simti, nu e asa.
Oricat de suparati am fi, poate sa fie si mai rau.
Oricat de nervosi am fi, trebuie sa vorbim cu cineva.
Oricat am nega, ne-ar placea sa ne asculte cineva.
Oricat de mult am incerca sa parem deprimati, ne-ar prinde bine o portie de ras.
Oricat de mult ar incerca cineva sa ne inveseleasca, ne vom gandi in suflet la motivul pentru care suntem tristi.
Oricat de mult ai incerca sa negi ce am scris mai sus,ne-am amari, e adevarat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu